ابزار منو ثابت

رهایم کنید تا با غم خود گریبان غم گیرم

 

دوستان عزیزم سلام

 

سلامی به سبزی بهار ، به گرمی تابستان ، زردی پائیز و زیبائی زمستان ، سلامی از روی اخلاص به تمام کسانی که خلق و خوی این کوچکشان را نمیشناسند ، سلام بر همه ، این سلام را از بنده کوچک خدا پذیرا باشید ، دوستان عزیزم که با محبت ذاتی خود از وبلاگ بازدید و محبت خود را با اعلام نظر ، ارسال ایمیل یا حتی تماس تلفنی ابراز مینمایند سلام .

 

 لازم دیدم نکاتی را جهت استحضارتان بعرض برسانم تا اگر بعضا" تقصیری متوجه حقیر بود بر خود نگرفته و بخشایشگر تقصیرم باشید ، این حقیر بعلت پاره ائی مسائل اخیرا" مورد هجمه برخی دوستان واقع  و مکدر شده ، عنان اختیار از کف داده و پاسخهائی داده ام که شاید سنگین باشد ، خواستم بدانید ، من فقط بنده خدایم نه مخلوق خدا ، گردن در مقابل او خم خواهم کرد نه بنده خدا ، نه حزبی ام ، نه جناحی ، نه سیاسی ام ، نه به سیاست علاقه ائی دارم ، نه  اداری ام  نه  بیداری  ، نه بیسواد نه با سواد ، فقط خلق و خوئی انتقادگرا و ریز بین دارم ، اگر خطی سیاه بر ورق سفید میزنم برای دل خودم است و بس ، پس رهایم کنید این دل مرده را ، رهایم کنید تا با غم خود گریبان غم گیرم ، رهایم کنید . دلشوره  

 

 



نظرات شما عزیزان:

سونیا
ساعت23:59---6 آذر 1392
سلام خیلی خوشحالم کردی نظر دادی من نویسنده وبلاگم راننده پراید نیستم واون عکس من نیست وواسه رفتن به پروفیلم به اون عکس دختر سمت راستی کلیک کن
پاسخ: سلام ، متشکرم . دلشوره


ريحانه
ساعت7:39---6 آذر 1392
سلام خوبيد؟؟ممنون خيلي قشنگه.دستتون درد نكنه.چشم.

دلگشا
ساعت15:38---4 آذر 1392
پنجره به پنجره

دلم را می بندم ..

و هیچ باکم نیست

که عشق در من دارد خفه می شود ... !

دلگشا :
سلام دوست خوبم
وبلاگم در پرشین بلاگ است .
آدرسش در بالا قید شده .
منتظرت هستم .


دلگشا
ساعت9:43---3 آذر 1392
مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم



یـکی بـــود ، یـکی …



بـی خیال…!!



خــلاصـه اش میشود اینــکـه :



دوستـت دارم ، لعـنتـی . . . !
پاسخ: ببخشید ، متوجه نشدم !!!!!!! ، لطف کن آدرس وبلاگ خودت رو بگذار . دلشوره


ريحانه
ساعت10:39---2 آذر 1392
سلام شما باتجربه هستيد وبراي من وكه مثل يك پدرواستاد بزرگواريد وبه نظر من انتقاد هاتون از سر لطف ودلسوزي پدرانست وبه نفع آدمه.مرسي ناراحت نباشيد

دلگشا
ساعت9:49---2 آذر 1392
امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد..

یا باید خانه مان را عوض کنم..

یا پستچی را …

تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟


پاسخ: لطف کن آدرس وب خودت رو بگذار نه آدرس یک وب سایت ثانوی رو . دلشوره


مریم
ساعت0:09---2 آذر 1392
سلام نمیدونم چه غمی دارید ولی امیدوارم هر کسی هر غمی داره رفع بشه....

در مورد این مسائل هم خودتون رو خیلی درگیر نکنید، گاهی اوقات نیاز هست با بعضی ها حتی تند صحبت کرد...


فتانه
ساعت20:09---1 آذر 1392
سلام آقای اسلامی ، بعضی ها رو باید این تیپی منفجر کرد ، خوشحالم و تبریک . فتانه : *
پاسخ: سلام ، من فقط با خودم درگیرم ، دیگران همه محترم . دلشوره


نیلا
ساعت19:32---1 آذر 1392
راستش به قدری مودبانه بود که من به زور یه چیزایی فهمیدم....

یعنی الان ناراحتید؟

میتونم بپرسم چند سالتونه وچی کاره اید؟

برام خیلی سوال شده...

به وبلاگای دوستام که نظر گذاشته بودید میگفتن غلط املایی میگیرید ولی نمی گفتن اونا چه ایرادایی دارن....

قبول دارم...

ولی من یه کمی شوخی کردم فقط و امیدوارم این شوخی رو به پای چیر دیگه ای نذارید....

به نظر میاد بزرگید...یعنی سن وسال دارین....

آخه.....

به هر حال اگه ناراحت شدید من عذر میخوام!
پاسخ: در پروفایل وبلاگ همه اطلاعات بنده موجود است ، میتوانید مراجعه و مشاهده نمائید . دلشوره


دوستانه
ساعت18:13---1 آذر 1392
سلام دوست عزيزززززززززززززز خوب كه هستي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عالي بودددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددد دمت گرمممممممممممممممممممممممممممم
پاسخ: متشکرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 آذر 1392برچسب:,

] [ 17:23 ] [ دلشوره ]

[ ]